Așa, și acum?



Drumul de la serviciu către casă îl fac de regulă în vreo 40 de minute. Adică, ce înseamnă ”de regulă”? Așa era până mai recent. În ultimele zile, însă, l-am făcut într-o oră! Azi am plecat cu 5 minute mai devreme și l-am făcut în 20 de minute (17 erau când am coborât din autobuz, în stația din fața blocului). Nu-mi venea să cred. Nici bonei!

Fata abia adormise, ca urmare aveam la dispoziție... un timp cam cât somnul ei. Adică undeva între o oră și...două? Dacă am noroc! Oricum, nesperat de mult. Altă dată abia reușesc să mă dezbrac de hainele cu care am fost la birou...

Îmi pregătesc repede masa și mâinile îmi tremură de emoție. Ce? Vă imaginați că e puțin lucru??? You have no idea!!! Și în timp ce mi se prăjesc cartofii (da, am zis să fie dezmăț până la capăt! N-am mai mâncat cartofi prăjiți... nu-mi mai amintesc de câte secole! Dezmăț ca sortiment de mâncare, dar și ca timp de pregătire. Altă dată nu apuc nici să-mi încălzesc mâncarea gata preparată, că o și aud pe fi-mea: ”Maaaaaa-mi!”), mă gândesc: ”Așa, și acum??? Ce să fac mai întâi?”. Pentru că lista cu ”ce să fac când am timp” este kilometrică. Rememorez câteva bullet-uri: să îmi pun o mască pe față (mască DE față, PE față – ca să fie clar), să pun o mască de păr (pe păr – precizările le fac pentru mine, ca să nu le încurc), să-mi fac manichiura (asta se va înlocui cu ”să fac o programare la salon pentru manichiură”), să calc (noooo, not today!), să cârpesc cele două găurele din șosetele soțului, să recitesc ”Roșu și negru” (mi-am propus asta de vreo 2 ani, pentru că mi-am dat seama că nu-mi mai amintesc de la ce era roșu și de la ce negru), să gugălesc niște chestii (ca să mă lămuresc, de exemplu, ce vopsea de păr să mai încerc), să citesc niște bloguri interesante pe care le-am descoperit, să finalizez selecția de fotografii pentru calendarele pe care le pregătesc pentru bunicii fetei pentru Crăciun, să fac ordine în fotografiile făcute recent (dacă tot sunt aci), să caut cadou de Crăciun pentru fi-meu (dar încă n-am primit lista de opțiuni), să fac ordine în hainele mele din dulap, să fac ordine în dulapul fetei (ah! de asta scap pentru că n-o să intru în camera ei cât timp doarme), să pun un articol pe blog (s-au strâns deja câteva pe care le-am scris și nu le-am publicat), să mă epilez, să...

Deci... cu ce să încep? Și în timp ce mă îngrozesc admirând lista cu chestii pe care le am de făcut, decid să nu mai încălzesc șnițelele (alea-s deja făcute), că deja am abuzat prea mult cu cartofii de timpul meu liber atât de prețios. M-am blocat. Cu ce să încep, oameni buni?

Mai bine scriu un articol despre frământarea mea și până îl termin, taman bine se trezește fata și o să ascultăm niște muzică (pentru că sigur mă prinde cu laptopul deschis).

Am obosit! Și n-am făcut nimic încă!



Later edit! Am zis să mă concentrez pe lucrurile importante, așa că am făcut programarea la manichiură! Pfiu!



Comentarii