Să fie multe cadouri!


... pentru că așa e de Crăciun...

Decembrie a fost o lună plină de evenimente pentru mine. Și nu mă refer la petreceri! Alergătură ca acum n-am mai avut... Bine că mi-am început lista de Crăciun din timp!

Cine mă cunoaște, deja știe cât de mult îmi place ideea de a dărui lucruri cu semnificație, care spun o poveste nu doar celui pentru care le pregătesc, dar și mie, celei care îl achiziționez. Așa că sunt foarte interesată de lucrurile handmade, autentice, personalizate și cu personalitate.

Am scris acest articol din proprie inițiativă (ca și cel dinainte), în semn de recunoștință pentru oamenii care creează lucruri minunate, cu suflet. Dacă nu mă credeți, citiți până la capăt și verificați și direct la sursă.

De exemplu pernuțele decorative cu pisici pe care le-am găsit pe un grup (să mai spun că era ceva cu ”handmade”?)... Le-am plăcut de cum le-am văzut acum ceva vreme și m-am și gândit cui i s-ar potrivi. Mi s-au părut foarte haioase, numai bune de înveselit camera unei persoane dragi mie. Ghidușie, veselie, un soi de complicitate născută din faptul că de mulți ani suntem martore una la viața celeilalte, loialitate și dragoste - toate într-o pisică jucăușă. De la Anda de la Handmade Gifts, o fată talentată și răbdătoare (cu mine), care mi-a dat toate informațiile necesare și m-a ajutat în nehotărârile mele. Pentru că e greu să decizi când îți plac multe lucruri și nu poți să le ai pe toate. Dar mai sunt și alte sărbători și ocazii pentru ”achiziții”, nu-i așa? Deci bifă în minte la Handmade Gifts și, evident, ca să nu pierd nimic, Like pe facebook.


Pentru prietenele mele dragi alături de care am împins atâta vreme căruciorul, am sărit la trambulină, am făcut baloane de săpun, ne-am udat la stropitorile din parc, am fost la teatrul de păpuși, cu care am făcut schimb de rețete și sfaturi legate de mămicie (și nu numai) am vrut tot ceva șugubăț (like we don't have a choice anyway), de sezon, vesel și... care să re-afirme apartenența la... gașcă, dar și culoarea unică pe care personalitatea fiecăreia o aduce grupului. Pentru asta, am vorbit cu Luiza de la Famous Cupcake Shop, o tipă super-misto, amuzantă (o trăsătură pe care am apreciat-o foarte mult), foarte serioasă în munca ei, foarte deschisă și dornică să găsească soluții și... care acceptă provocările. Cred că asta este o trăsătură definitorie pentru creatorii de handmade: curajul și curiozitatea de a face lucruri noi. Nu doar că mi-a făcut niște broșe foarte drăguțe pentru mine și prietenele mele, dar a acceptat să facă ceva ce nu mai încercase, pentru colegii de la Manufacturat.ro: o decorațiune de brad cu logo-ul proiectului, ce-mi place foarte mult!



Secret Santa de la birou a fost o nouă ocazie pentru mine să mă gândesc la ceva... unic. Și între timp o descoperisem pe Larisa, fata din spatele FimoWorld. Cănile ei personalizate mi-au plăcut foarte mult și i-am propus să mă ajute cu cadoul pentru colega mea: o cană cu sateliți. Deschiderea cu care a acceptat provocarea (pentru că așa ceva nu mai făcuse) m-a impresionat. Știu, poate sunt eu prea.... emotivă. Dar cred cu tărie că nu poți face ceva care să fie și bine făcut și să-ți aducă și sentimentul de împlinire (pe care, să recunoaștem, îl căutăm cu toții în activitatea noastră de zi cu zi) dacă nu ai... PASIUNE și CURAJ. Revenind la Larisa... am deja în minte o nouă comandă de cană personalizată - că prea îi ies misto!


Pentru cei apropiați am pregătit și niște răsfățuri cu săpunuri handmade. Vă spun sincer că n-am folosit prea multe la viața mea, dar îmi plac. Îmi place forma lor mai puțin finisată (vorbesc în general acum), aspectul natural, felul cum se amestecă ingredientele și respectiv nuanțele lor și creează un design unic, dar și aromele lor. Sunt cumva ca și lumânările, pe care nu le cumpăr ca să le ard, ci să le admir (și miros, după caz). Comanda am făcut-o la o doamnă foarte drăguță ce se află în spatele brandului Dyavital Beauty. Mi-a dat informații prețioase despre creațiile sale, a fost răbdătoare cu mine și foarte modestă cu sine. Mai multe (și numai de bine) am aflat de la alții. Iar săpunurile pe care le-am achiziționat arată minunat, miros divin și sunt ambalate interesant, ceea ce e super!
În imagine: săpun ”Tabac” și săpun ”Ciocolată cu dragoste” (ediție limitată de Crăciun)
 În încheiere, vreau doar să mulțumesc tuturor acestor oameni care m-au ajutat să aduc bucurie celor dragi mie și care mi-au bucurat și mie sufletul prin creațiile lor! Mulțumesc și celor care mi-au primit (sau urmează să-mi primească) darurile, și, odată cu ele, aprecierea și dragostea mea!

Crăciun fericit!



Comentarii