Provocare – despre manualul de sport

Mă sufocă neputința de a face ceva pentru copiii mei. Să-i apăr împotriva măsurilor pe care oamenii ce au azi puterea le iau în defavoarea lor, a noastră, a oamenilor obișnuiți. Adică fără putere. Politică. Și nu numai... Deci... ce să fac? Un exemplu concret: ce să fac împotriva prostiei și hoției din spatele manualului de sport? Ce pot face? Mai nimic. Să dau din gură / taste. Ca până acum. Nu e mult... e chiar foarte puțin. Dar nici nu pot face altfel. Și poate că undeva, acolo, mai sunt oameni ca mine și dacă eu tac, ei nu știu de mine, nu știu că mai există oameni care speră să se schimbe ceva în țara asta – în privința edicației, măcar! Sau poate că acești oameni plănuiesc la un moment dat, nemaiputând nici ei să rabde, să facă ceva mai concret și dacă eu continui să zic / scriu, mă pot găsi ca să mă alătur eu... Că m-am săturat să fiu singură. La noi în clasă (la fiul meu) mă simt tare singură și împotriva curentului... (Dovadă că la acest final de an nici n-am mai primit nici un mail de la comitetul de inițiativă al părinților referitor la vreun cadou de vacanță pentru dirigintă / profesori.... E groasă!)

În plus, mă simt provocată de către domnul ministru (nu-i dau numele pentru că acesta nu contează, oricum s-ar numi, tot bătaie de joc e ce au pentru noi și copiii noștri). Zilele astea a tot aruncat prostii în eter, parcă pentru a vedea dacă mai există oameni treji în țara asta. (Bineînțeles, ca și la bacalaureat, standardul e foarte scăzut.... Ori ne cred pe noi foarte proști, ori atât pot ei.)

Și m-am gândit să răspund la provocare.

Domnule ministru, dacă pe bune aveți de gând să faceți povestea cu manualul de sport (mi s-a pus pata), atunci eu o să fac așa: la fiecare sfârșit de săptămână a anului școlar am să scriu aici în ce fel a fost folosit manualul la clasa fiului meu. Știu că n-o să fie mult de scris, deci nu o să mă copleșească munca dacă mă angajez la asta. O să ajute și faptul că sportul este materia favorită a fiului meu și clar n-ar lipsi vreodată de la oră dacă n-ar fi ceva vital în balanță. Mai mult, o să putem evalua și măsura în care, FOLOSIND MANUALUL DE SPORT al domnului ministru și al prietenilor lui, el va învăța despre sportul pe care de câțiva ani deja îl practică la nivel de performață și cu mari aprecieri din partea antrenorului (azi m-a sunat a doua oară din cantonament să mi-l laude pe copil ce mult își dă interesul și cât de frumos se poartă. Asta ca să mă laud. Adică pe el!). Sunt chiar curioasă să vedem ce înțelege el din manualul ăla despre sportul lui favorit!

Despre mine, domnule ministru, vreau să știți de pe acum că promit să nu îmi fac util manualul de sport al fiului meu pentru că eu susțin în continuare că faza cu cei trei actori e plastică, dar eronată. Cel de clasa a 5-a mi-a fost de ajuns!!!


Sursa foto: Pixabay

Comentarii