Grecia mea - locul unde muntele întâlnește marea și eu pe amândouă



Nu vreau să mă laud (nici n-am cu ce, really), nici nu știu să fac poze (doar apăs pe buton - nici măcar nu e buton!), dar există în lumea asta locuri care mă umplu de... extaz.
Îmi place spațiul, îmi plac stâncile, îmi plac copacii (am făcut, cred, o pasiune pentru măslini), îmi place apa (s-o văd), îmi place să-mi pierd privirea în zare. Și, în mod surprinzător, am observat că-mi place liniștea. Sau am îmbătrânit. Nu, nu-mi ziceți....
Grecia... Nu contează ce insulă, ar putea fi oricare... aproximativ... Sălbatică, abruptă, dar blândă în același timp, generoasă, dar și șireată. 



Colorată, senină...

Vorbesc, desigur, despre natură. Dar și despre oameni am de zis de bine. E incredibil cum știu să te facă să te simți bine iar tu chiar să vrei să le lași ceva pentru asta! Incredibil! M-am tot întrebat cum a reușit managerul hotelului în care am stat să-i facă pe amgajații săi să zâmbească turiștilot, să meargă mereu la ei să-i întrebe dacă nu vor să bea / mănânce ceva, să intre în vorbă cu copiii (chiar și cu cei care nu vorbeau cu ei engleză), să îi ia în brațe și să se joace cu ei, să-i servească cu sucuri și să le priceapă (și țină minte) gusturile??? Cum? De ce e posibil doar la ei (și în alte părți ale lumii, dar ei sunt mai aproape de sictirul specific din Balcani) și la noi nu? Nu sunt și aceia tot oameni? Nu tot cu vorbe comunică și nu tot pe bani muncesc? Au vreun buton secret, vreo cheiță magică? Voi afla vreodată? Nu atât eu, cât managerii din România...


Comentarii